Ej Antagen Safi. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Safi.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
216
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Safian

Ditt discordnamn: .safi_7

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag passar in i staff teamet. Har mognat extremt mycket under de 4 år jag rpat på denna servern. Känner att jag har ett bra öga för staff arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Donationer, rpn inom krim. När man rollspelar som kriminell så stöter jag på många problem spelare. Spelare som inte är mogna, vill inte dröja på scenarion och göra det roligt för motparten, utan bara skjuta för att få sin lilla adrenalin kick och förstöra rpn. Man e inte social inom krim rpn, det du får höra på när du stöter på någon kriminell är "Vilka är du med" när du då svarat så är den konversationen över. Antigen så blir du kidnappad och rånad ett väldigt tråkigt scenario eller så sker inget. Inom donations sektorn så brukar filer inte kollas igenom korrekt. Donationsansvariga är lite lata och bara drar och skickar in filerna. Detta skapar mer jobb till ägaren och gör det bara jobbigt generellt för både dig som staff och ägaren då han ska försöka fixa filen. Väntetiden i donationsväntrum är extremt långa det gör att att en person som kanske är villig att donera tappar intresset då det tar för lång tid.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill gärna kunna visa min mogenhet och kunnighet inom donationsområdet. Då jag själv hållt på ett tag med bilar och peds och kan enkelt urskilja abuse bilar och vill gärna att andra i staff teamet ska få ta del av den kunskapen. Som en mogen person satsar jag på att utföra arbetet korrekt så att det inte skapas några problem för andra staffs. Jag är villig att samarbeta och skapa en mogen miljö inom staff teamet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Extremt viktigt att vara proffesionell. För att det är vi staffs som är serverns ansikte majoriteten av vårt arbete speglas på serverns rp samt vältillstånd. Är man som staff inte mogen och lat speglas det på spelarna samt kunderna vi är ett exempel för serverns spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har lite tid över om dagarna som jag kan satsa på något annat. Men jag brukar vara aktiv om kvällarna och jag anser att jag borde använda den fria tiden till något nytta.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit i 2023 om jag minns korrekt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka