Nekad Saffran | Medlem ansökning [TOBBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? Conty22

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Colin ohlsson 2001-02-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rar omtänksam oegoistisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Colin Ohlson börhjade som en fattig person i staden och ville skaffa sig ett jobb så colin åkte runt till många företag och butiker och frågade om ha kunde börja jobba där men dem sa samma sak du behöver medborgarskap! så å tänker colin att han ska skicka in en annsökan och hoppas på att bli godkännd. blir Colin godkänd så tänker han skaffa sig ett bra jobb och skaffa sig en lägenhet eller hus och kanske skaffa sig ett eget företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha bra scenarion, hjälpa dem som är nya på servern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att rpa så att motpartnen vinner!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot power gaming och jag lärde mig av det att det inte att rpa på riktigt!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm suntfönuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag är väldigt lojal och har ett lågiskt tänkande

Nekad
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-11-10. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka