Inaktuell Saffran | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Ditt discordnamn: Conty22

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? jag är delvis medlemskaps ansvarig och har koll på hur man agerar som staff och jag vet alla kommandon och så vidare, vet även hur man bannar och kickar. är mogen och söker en högre roll på den fantastiska servern! är också sugen på att arbeta med dem andra i staff teamet. är även mogen och lojal.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det är allt för många icke medborgare som åker runt i taxis och kör över alla. krim rpn är inte heller på topp då det är många som bryter mot simpla regler tillexempel fear RP, RDM, HALV OOC.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att ha lite mer koll på dem som kör taxis och våga säga va dem gjort för fel. att ta upp i krim möten att man ska holla koll på reglerna inte bara skippa dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar som man själv vill bli behandlad och att inte vara otrevlig att almänt vara snäll, man ska även agera som en bra förebild.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänker att jag ska jobba som staff ungefär mesta delen av dagen och sen kanske rpa lite också.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 7 månader men har bara varit medlem i 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit staff på tidigare servers, är även medlemskaps ansvarig på denna server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja, event vill jag inte jobba som och Servervakt

vill hjärna ta bort att jag valde krim för att jag ångra mig och vill bara jobba inom donation och rp och support

tack! Philip men vet du när ni tar intervjuerna.
undrar också om man får rpa som staff eller om man måste staff arbeta hela tiden när man är inne

Senast ändrad:
Tillbaka