Nekad Saffilato | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saffilato

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar Salih

Vad är ditt discord namn? Fishy#8197

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Helsingborg
När jag var 12 år gammal så gick min pappa bort och min mamma men jag och min bror försökte glömma honom
för han var inte en bra pappa. Sen så flyttade jag och min bror till sövde vi hade de jätte bra där enda tills när jag var 15 år för då fick min bror hjärtstopp så han dog. När han fick hjärtstopp så blev jag retad i skolan så jag började hänga med kriminella. Ett år senare så gick min lillebror bort och han va den enda jag hade de var då allt spårade ur jag blev bort med ett huset hemlös i 6 veckor tills jag kände nu räcker de så jag ringde några killar och sa nu kör vi. 6 dagar senare så hämta dom upp mig gav mig kläder och vapen vi skulle råna värdetransporten .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att man ska inte frpa och att man ska inte sita och skrika i micken och sitta och ear repa folket som man rp med jag kan också bidra med att jag kommer försöka att göra det bästa jag kan för att kunna rp mitt bästa på denna servern och att jag kan kunna gör många nya saker som att gå med i polismyndigheten och hjälpa till där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det är inte bara jag som ska vinna på scenario det är alltså att alla ska kunna vinna på det scenariot.man ska inte heller bara spela fär makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Från en vän och sen testade jag det och de var jättekul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka