Accepterad SadiqWaqar | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SadiqWaqar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335621076/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Kjällström

Vad är ditt discord namn? Hugo#9232

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Fredrik Holm är född 1994. Fredrik har haft det tufft att växa upp då ingen av föräldrarna var närvarande under uppväxten, därav har Fredrik fått flytta runt mellan olika hem vilket gjort det tufft att ha den familj han skulle velat ha. Den närmsta familjen Fredrik har är hans vänner han växt upp med. Men han har nästan sen barns ben fått lära sig allting själv vilken kanske inte blivit den bästa uppväxten då Fredrik började luta mer åt det kriminella hållet. Men något han alltid har hållit på med är affärer på ett eller annat sätt men framförallt bilar vilken är en av Fredriks största intressen. Han köper billiga bilar och fixar upp dom och säljer dyrare vilket gjort att det är en livsstil han kan leva på än så länge. Fredrik prioriterar andra före sig själv speciellt vänner då det är den ända familj han har. Då han varit i många dispyter under åren har han inga som helst problem att ryta tillbaka på nån som han anser gör fel men även att han inte tar skit då han är rätt så hårdhudad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att skapa roliga scenarion, små som stora men även att hjälpa folk genom RP exempel med olika jobb, som jag nämnt innan så hart Fredrik ett stort intresse för bilar vilket han även skulle kunna jobba inom och hjälpa folk där. Men även sprida glädje på servern. Vill även hjälpa till att fylla i på dom jobben det saknas personal på för att man lättare ska kunna få bättre RP och att man ska få den hjälp man behöver.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Då servern är väldigt aktiv med många spelare ser jag stor potential att göra RP så bra som möjligt, men även uppbyggnaden med mods. Men även att dom som spelar på servern håller väldigt hög RP nivå vilket är något jag söker efter

Hur hittade du Unive? En vän som kör på servern tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att utveckla både min karaktär men även mitt RP men även att ni min karaktärs drömmar vilket att att hålla på med bilar i någon form

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa så många vänner och kontakter som möjligt och att skaffa mig hus och familj och få dröm bilen. Men även att förbättra RP:n

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, är inte ansluten till en annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka