Nekad sadengard | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sadengard

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? sadengard

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alan Kalashnikov 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chalant omtänksam snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är född i en fattig stad där det var mycket kriminalitet. Alans föräldrar var väldigt oroliga om sitt barn och hans framtid och ville förse så mycket bra saker som möjligt till sitt barn och hade en stark vilja med att hjälpa sitt barn så att han kan komma långt inom livet. Alan var väldigt busig och stökade runt i skolan, och föräldrarna var inte glada över det, och började ta återgärder. Men som småning om fortsatte han störa och det blev en rutin med att han bara störde runt. När Alan störde runt i skolan blev han alltid utvisad ur klassrummet och fick inte komma tillbaka, då började Alan hänga med de "coola grabbarna". De var lite dåliga förebilder som rökte och begick stöld hela tiden. Efter en viss tid blev Alan medlem i deras gäng och började med att ta droger osv, göra bankrån samt bilstölder för att tjäna pengar. Han blev en kriminell, föräldrarna hade inte en aning om detta, de litade på sitt barn och tänkte att han var på sitt jobb och jobbade. Men när det då blev krig mellan Alan gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska sköta mig och spela jätte seriös på servern och jag vill också hjälpa er med att rapportera folk som missköter sig. Jag vill också rapportera glitches och bugs sån att servern vara så bäst som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna ett scenario för att kunna ha roligt i det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och det var länge sen det kommer INTE hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random death match att inte skada/döda någon utan rimlig anledning. VDM Vehicle death match att använda sitt fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
 
Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top