Accepterad sadengard | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sadengard

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? sadengard

Vad är ditt Hex:ID 110000113fcf760

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 12-04 om inge speciellt händer

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite fram och tillbaks sen 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 om jag inte tänker helt fel

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Eftersom mycket regelbrytande förekommer. Nu menar jag inte att staff inte gör sitt jobb på rätt sätt, syftar mer på att jobbet kan underlättas med fler servervakter. I de flesta fall är det icke-medlemmar som råkar ut för SV-bans, de förstår sig inte på konceptet av rp och har även inte läst reglerna. Inte bara icke-medlemmar som bryter mot reglerna. Även Unives medlemmar lallar runt och bryter regler på alla möjliga sätt. Som SV kan jag förebygga dessa problem samt bestraffa de som skapar problemen. Det finns alltid tillfällen där jag hade kunnat hjälpa till, men kan inte då min roll begränsar mig. Det förekommer mycket sv-abuse. Låt oss säga att en servervakt hoppar ner från ett berg och dör, i de flesta fall kommer de bara revivea sig själva istället för att vänta eller bita i det sura äpplet och respawna. Jag anser det här är ett sjukt tråkigt beteende, det förekommer alldeles för ofta. Som servervakt hade jag sett till att anmäla de som abusar, samt aldrig abusa mina perks sjäwlv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att förbättra rp-nivån i helhet och göra Unive till ett bättre community. De som är här för att förstöra och bara lalla, förtjänar inte att vara här. Det är riktigt tråkigt att se folk förstöra utan att kunna göra något åt det. Jag vill bara göra alla nöjda och glada, ge de den bästa spelupplevelsen och helt enkelt ha kul. Jag känner att jag kan ta ansvaret som servervakt och verkligen göra någon sorts förändring. Bryter min polare mot reglerna, aight, då blir han skickad. Spelar ingen roll vem det är egentligen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ofta och är väldigt tråkigt. Bara för att jag kan banna någon, kommer jag inte använda det som ett hot eller på något sätt kaxa med de för att jag har mer makt. Konsekvenserna bör väl vara en blacklist eller längre ban. Jag ska se till att värna om min sv och inte ta den förgivet. Alltså kommer jag sköta mig och följa reglerna som jag vanligtvis hade gjort. Och folk andvänder sv för att revva sig själva för sin fördel osv

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka