Accepterad Sabrine Douge | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy_Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198322030661/

Ditt Hex-ID: 110000115901845

Vad är din discord tagg? eliasbency#5115

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 62 dagar tror jag men det är 41 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, Krim utan krimroll, missbrukar jaktvapen, lyssnar ej på staffs order ~Limpish.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var med en person som sköt en annan person med vapen jag tror dom trodde att jag också sköt och så hade jag inge jaktvapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med en annan person och vi var på väg av den nya ön men då kom det en annan persons om vdmade oss och personen jag åkte med sa komigen vi stjuter han jag sa bara nej snälla vi kommer bli bannade men då stannade han och tog fram giväret och stjuter han den andra personen då blir han jag åkte med bannad och sen blir också jag bannad sen blir jag unbannad men sen blir jag bannad igen dagen efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel men jag tycker inte jag borde bli bannad i 62 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lal. Jag har lärt mej att man inte ska hoppa in i andras bilar eller hoppa över dom eller nudda dom eller fråga om sjuts.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte åkt med den personen för innan så vdmade han också mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska vara försiktig över vilka man är vid och vilka man åker med

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka