Accepterad Sabo54 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sabomannen

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Matas

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2006

Vad heter du på discord? Sabo#4444

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer spela runt måndag 15:30 till 23:00 samma tider hela veckan till fredag lördag söndag kl 11:00 till 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive runt 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle vissa min bästa sida till alla medborgare och hjälpa alla som behöver hjälp för att underlätta till supportsen. Jag skulle alltid hjälpa till ooc om det skulle vara så då jag kan ta stressiga situationer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt är att jag vet att vissa supports har det jobbigt dom har mycket och göra och då vill jag hjälpa till med det så dom inte har så mycket på axlarna att göra. Jag vill också bli servervakt för att nu när det är så mycket spelare på servern så hinner kanske inte alla supports svara på alla reporters och då kan jag underlätta det genom att jag kanske hittar en snubbe spawna död men då revivar jag han så behöver inte supportern göra det. Samtidigt kan jag kicka alla lallare som kommer in och förstör som jag då tycker en ev ska göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra servern till en bättre plats då jag kommer göra så alla känner sig trygga ett bättre communityredaktion osv.

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag ska bli servervakt är för att jag kan diskutera ta det lugnt och blir inte lätt arg då jag tycker att det är viktigt för att när man är servervakt så visar man ändå en del av sig själv man hjälper människor ibland osv. Jag har som sagt varit trainee så jag vet hur man tar stressiga situationer löser situationer på ett bra sätt så man inte behöver kalla ditt andra supports. Jag kommer stå upp för min servervakt och vissa min bästa sida så alla har det bra och kan rollspela bra. Samtidigt vill jag också bli servervakt för att jag är trött på att man ibland för helt random osv så det går snabbare att till exempel då reviva sig själv i det scenariot. Vill bli servervakt för att underlätta staff arbetet så mycket så möjligt så dom kan fokusera på viktigare grejer då jag tycker att en servervakt ska vara så.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt för att underlätta för support och högre. Jag vet att det är tufft i vissa tider och då vill jag hjälpa till med dom enkla grejerna ingame så dom kan fokusera på andra viktigare saker till serverns utveckling. Jag vill också hjälpa till med såna här små buggar som att man kanske dör random osv så behöver inte staffasen oroa sig för det samma sak om man är i ett stor scenario och man exempelvis missklickar någon så behöver man inte skriva en report som den sen kanske resulterar i att scenariot blir förstört.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper då jag har varit trainee innan och har varit support och högre på väldigt många andra servrar. Till exempel /kick osv

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit av bannad en gång ser vad när jag sa vad är din skostorlek och det har jag lärt mig av nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka