Nekad sabijan | Ban överklagan [Johannes Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sabijan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363721673

Ditt Hex-ID: 1100001180c3fc9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Sabijan#0254

Vem var det som bannade dig? sako

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev stängd för sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde väl ajg skulle skjuta foplk med en sniper på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok så först skulle vi kompis sälja en bil t en kille och sen skulle jag klicka på w för att gå men sen råkade jag klicka på min spot nummer 2 som jag då hadde min sniper sedan skulle jag lägga ner den men det gick inte för att jag hade fullt i mitt slott så jag behövde ta bort 1 sak från mitt slott och sen klicka på det tomma slottet så allt var en olyckshändelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel efter som jag råkade ta ut en sniper i torget men jag ville inte göra det och jag vet att man inte får ha några vapen där

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. d

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ha mina vapen i mitt slott tror jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska kolla vart jag trycker på mitt tengentbord

Har du läst våra regler? Ja

Ha bara med dig vapen när du jagar annars lägg dem i ett vapenskåp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka