Accepterad sabijan | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sabijan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? sabijan

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2005

Vad heter du på discord? Sabijan#0254

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:30-23.00
Tisdag: 16:00-23:00
Onsdag: 17:00-23:00
Torsdag: 16:30-00:00
Fredag15:00-04:0
Lördag: 14:00-04:00
Söndag: 14:00- 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag fåt servervakt ansvarig kommer jag underlätta för staffs och få en bättre rp på servern. Dom jag ser som lallar kommer jag att kicka och sen skriva anledning varför jag kickade dom. Jag skulle dva bilar för att gör det mer realistisk så det inte står bilar överallt. Och om det är någon som skulle bryta mot reglerna då kommer dom få en liten bann. Jag kommer fortsätta och rpa som vanligt innan men inte lika mycket då eftersom jag måste jag göra mitt sv jobb

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag älskar unive och jag vill att dens rp ska vara realistisk som möjligt. Jag vill även hjälpa till med denna fantastiska servern Unive <3

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för att jag skulle kunna bidra att göra Unive till en mycket större och synligare server eftersom jag är väldigt aktiv om dagarna och nätterna. En sak jag skulle göra är att hjälpa folk som har utsatts för rdm/vdm, jag skulle även dva bilar som står mitt i vägen eller är buggade. Jag kommer att svbanna och sv kicka dom som bryter mot reglerna eller lallar och har gjort något fel. Jag själlv tror att jag kommer bli en riktig bra server vakt efter som jag är aktiv i i servern hela dagarna och nätterna.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill hjälpa staffs så att dom inte får göra sitt jobb och bli trött på de. samt att jag har mycket erfarenheter om servern med alla regler osv. Jag kan också de flesta SV kommands.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt eftersom att jag vill kunna hjälpa andra människor som utsetts av någons annas fel. Jag vill också bli servervakt eftersom att jag känner att många scenarios förstörs av småsaker som något gör vilket inte gör det lika roligt. Jag vill också bli SV för att jag vet hur hårt staffs jobbar och vill underlätta deras arbete.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja det har jag dom är /svban f8 dv /revive (id) /kick (id) (anledning)

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad men kommer inte ihåg anledningen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Helt okej ansökan, skulle kunna formulera (bättre) och utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka