Nekad Saabpro93 | Medlem ansökning [Punkt.]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 34152
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 34152

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? addidas93392

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Bakgrund:
Jag är en engagerad och omtänksam individ som gillar att hjälpa människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Mitt intresse för att hjälpa andra har utvecklats genom olika erfarenheter och möten med människor som har påverkat mig på ett positivt sätt. Att bistå andra ger mig en känsla av mening och uppfyllelse.

Ålder:
Jag är 23 år gammal och befinner mig troligtvis i början av mitt vuxenliv. Denna tid i livet präglas ofta av nyfikenhet, utforskande och möjligheter. Min unga ålder ger mig en öppenhet för att prova nya saker och lära mig mer om världen omkring mig.

Känslor:
Mina känslor är fyllda av empati och medkänsla gentemot andra. När jag hjälper människor och gör deras liv bättre, känner jag glädje och tillfredsställelse. Jag är också kanske entusiastisk och passionerad när det gäller mina intressen, som till exempel bilar.

Intressen:
Mitt stora intresse för bilar gör att jag uppskattar allt som rör bilvärlden. Jag tycker om att läsa om olika bilmärken, modeller och tekniska specifikationer. Att köra bil ger mig en känsla av frihet och spänning. Dessutom gillar jag att lära mig om bilreparationer och underhåll för att hålla mina fordon i toppskick.

Bilar ger mig inte bara möjlighet att njuta av färder och äventyr, utan det kan också vara ett sätt för mig att koppla av och utforska min tekniska nyfikenhet. Mina intressen i bilar och min vilja att hjälpa andra kan också kombineras, kanske genom att ge råd och tips om bilägande och underhåll till vänner och familj.

Sammanfattningsvis är jag en omtänksam person med en passion för att hjälpa människor och ett starkt intresse för bilar. Min vilja att göra skillnad i andras liv och mitt engagemang för bilar gör mig till en unik och spännande individ. Jag kommer fortsätta utforska mina intressen och dela med mig av min kunskap och kärlek till både människor och bilar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? konfliktlösning: Jag kan erbjuda förslag och alternativ för att lösa konflikter och missförstånd mellan spelare. Genom att främja öppen dialog och empati kan jag hjälpa till att bygga bättre relationer och minska risken för eskalering av konflikter.

Regelklarifiering: Om det uppstår otydligheter eller oklarheter kring serverns regler kan jag bidra med information och förtydliganden för att säkerställa att alla spelare förstår reglerna och följer dem korrekt.

Kampanjer för icke-våld: Jag kan delta i RP-evenemang och kampanjer som främjar icke-våld och fredlig interaktion mellan spelare. Detta kan inkludera aktiviteter som främjar samarbete och gemenskap istället för våld och konfrontation.

Förebyggande åtgärder: Genom att identifiera potentiellt kontroversiella situationer eller konflikthärdar kan jag erbjuda förslag på förebyggande åtgärder för att minska risken för bråk och kriminalitet på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Konfliktlösning: Om två karaktärer är inblandade i en konflikt eller strid, kan en spelare medvetet låta sin karaktär förlora för att främja en mer balanserad och spännande utveckling av handlingen.

Rollspelsdriven framsteg: För att ge motståndarens karaktärer chansen att visa sin styrka eller kompetens kan en spelare spela sin karaktär på ett sätt som underlättar för motståndaren att vinna en duell eller utmaning.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Fivem. När jag anslöt till servern var det fler personer där, och jag blev intresserad av att spela på den servern. När jag började köra och delta i RP-upplevelsen blev jag glatt överraskad och kände mig mycket underhållen. Jag skrattade och hade så roligt att jag kunde spela i flera timmar utan att bli trött. Unive har verkligen blivit mitt favoritställe att vara på när det kommer till RP-spel. Det är en fantastisk server där jag verkligen kan njuta av spelandet och få en riktigt rolig upplevelse!

Nekad på muntliga delen, läs på alla reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka