Nekad Saabpro93 | Ban Överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 34152
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 34152

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199535219316/home

Ditt Hex-ID: steam:1100001590f625b

Vad är din discord tagg? saabpro93

Vem var det som bannade dig? Cindyfisken

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-15 210522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag är korrupt vilket jag inte var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad, jag som polis skulle gå ur tjänst jag har då inte en skåp darför så tänkte jag lägga vapenen i beslagt rummet, jag drog ditt la allt jag hade såsom glock 30, taser os.v så får jag droger på mig från ingenstans jag lämnar tilbaka dem och lämnar beslagt rummet, sedan efter några minuter blir bannad för suntförnuft och vdm, och efter nån timme så blir jag bannad permanent visste själv inte vad jag hade gjort hoppa support sedan de unbanna jag gick ig, och på något sätt hade verkligen vapen på mig vilket jag verkligen hade ingen aning om,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen felaktig för det var en bugg, men såklart har ingen bevis på att vapenen kom på mig från ingenstans då är det självklart inte felaktig och det är korruption inom yrke. men som sagt om ni tror mig då var det verkligen en bugg jag tog inte upp nån vapen från förådet, visste själv inte a tt jag hade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft,vdm,powergaming och nu korruption . har lär tmig av mina tidigare bans såsom powergaming har börjat spela skador, suntförnuft då hade jag råkat för det laggades, så jag brukar låta kollegan köra bilen istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså vet inte faktiskt borde skärmfilmat eller någon liknande. då skulle jag ha bevis iaf att jag fick saker på mig utan att jag drog och la i min inventory. har dock skärmbild på när jag fick blad på mig från ingenstans,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart ska skärmfilma nästa gång, men inte mitt fel att jävla medal inte funkar ibland speciellt när det behövs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

nekad, Du kan ta lite tid och tänka över varför du är bannad så kan du senare göra en ny ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka