Nekad SAAB | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? saab95

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Namnet är Magnus Eriksson. Han styrde hela Qpark kåren förr och var känd bland sina kollegor för sin rättvisa och bra arbetsvilkor. Magnus är inte den tyngsta kriminella men visst Magnus kan bära vapen men det är mest för sin egna säkerhet men magnus skulle aldrig göra skjutningar de tollerar han inte han är trött på alla gängdåd. Magnus är schyst emot polisen men innerst inne gillar han dom inte för dom har makten att förstöra för honom. Magnus bästa vän är pekka och dom är alltid tillsammans med varandra och skulle du bråka med dom två så skulle de bli ett helvete för dig. Köra fort är Magnus specialitet men han är rädd för dikesröj sedan insidenten 2007 då han rullade 2 varv när han klippte diket med sin saab 9-5.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inga stökigheter och spela som jag brukar göra det vill säga kanske vara lite kaxig men inte spåra ur och hålla ett bra rp helt enkelt dock kommer jag vara mest aktiv i dc som jag brukar va :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska satsa för o vinna o inte heller börja tjuta o hoppa support som nån 5 åring för man har torskat ett scenario. Ibland kan man förlora pengar och ibland kan man vinna så är de IRL och så ska det vara ingame

Hur hittade du Unive? de va länge sen min polare berättade om unive

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka