Accepterad SAAB | Chef-jobb ansökan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till qpark chef

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Saab#4631

Hur gammal är du? fyller 16 om en halv månad

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021-05-31 14:43
och gick med en dag innan de ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utvecka jobbet till det bättre det vill säga anställa så många som det går och hålla företaget på en seriös och hög rp nivå och absolut inget lall för qpark ska fan bli bra denna gången för har varit chef innan och då var det sjukt lalligt men det ska jag ändra på för qpark ska bli sååå seriöst nu och verkligen bli ett bra yrke och verkligen seriöst för det behöver qpark just nu

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit chef innan och det sköttes galant och har även varit anställd för väldigt länge sen

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:30 - cirka 00:00 med lite pauser för mat läxor osv.
Tisdagar: 15:30 - cirka 00:00 med lite pauser.
Onsdag: 16:00 - cirka 00:00 med lite pauser.
Torsdag: 16:00 - cirka 00:00 med lite pauser.
Fredag: 16:00 - hur länge jag vill med pauser.
Lördag: När jag vaknar - hur länge jag känner fört
Söndag: När jag vaknar - Cirka 00:00

Lov: iaf minst 6 timmars speltid om inte mer beror på när jag vaknar och om jag är ute eller så.

!OBS! Jag är ibland ute vissa dagar istället för att spela och är då ej aktiv men det brukar mest vara på helgerna typ 1 dag eller nåt per vecka så jag kan ofta vara aktiv vid datorn och spela.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes alla regler och kan alla för har ju varit medlemskapsansvarig så kan fan allt utantill nästan

Har svårigheter för att skriva men kan gärna utveckla muntligt, skrev så mycket jag kunde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka