Nekad saaami | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saaami

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Thörnroos

Vad är ditt discord namn? fxsami77

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdel Kalkon, 30 (han har svårt med siffror, där av fel datum på passet)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trög, försiktig men fördomsfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdel Kalkon bodde i Unive staden ca 2021 under något års tid. Han spenderade mycket tid åt det kriminella hållet med sina vänner. De bedrev även ett organiserat kriminellt gäng som växte och blev hyfsat stora. Framtidsplanerna för Abdel är att försöka komma på bättre banor, kanske ta ett mekaniker yrke, sjuksköterska eller vem vet kanske till och med polis! Problemet är bara att Abdel har väldigt svårt att bryta vanor och har alltid haft det lätt för att fastna i beroenden. Endast tiden kan avgöra vad som kommer att hända med Kalkonen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och rolig RP. Stunder som man inte kommer att glömma och stunder man kommer ha svårt att sluta garva åt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egna vinning. Tex att åka runt och råna alla bara för att man har ett vapen och vill bli rik. I grund och botten att allt inte handlar om pengar eller makt utan att man ska spela en rolig RP för alla som är med i scenarionen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror säkert att jag brutit mot reglerna när jag spelade förut. Det jag har lärt mig är att det inte gynnar någon i slutändan, inte ens mig själv. Det skapar bara tråkiga konflikter och folk blir på dålig humör. Väldigt onödigt och inte speciellt svårt att förhålla sig till reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alla vanliga som vdm, rdm, fearrp, metagaming, suntförnuft, powergaming. VDM är tex att köra över personer utan tydlig anledning i ett scenario. RDM ungefär samma sak som VDM fast att man slås eller skjuter någon. Metagaming kan vara att man ser information på en stream eller youtube som man sedan använder in game.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelar mycket periodvis. Undrar även om hur jag får krimrank igen? Tror att jag och polarna fick det från ansökan förut eller om det var i samband med att vi skapade ett gäng. Men undrar hur jag får det igen?

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka