Accepterad S_Erixzon | Medlem ansökning (Frappa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S_Erixzon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? S_Erixzon#4986

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2007

Berätta om din karaktär. Charles är 25år gammal som gillar sina vänner när man är ute och gör något, tex när man är ute och kör. Han är en trevlig och hjälpsam människa men har sina dåliga sidor som alla människor har. Efter frukosten så tar han bilen till jobbet Charles har en gammal Volvo som Charles jobbar som reporter han tycker själv det är tråkigt och vill byta jobb till något roligare han gillar att jobba med bilar så mekaniker skulle inte vara fel för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt bra på att rpa jag har en hög rp nivå jag även om någon lallar runt. Mitt mål med mitt roleplay är att kunna ha ett gäng med riktiga lojala personer som backar varandra, kunna få fina dyra bilar för att komma in med sina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha roligt och man ska ej va den som måste vinna alla senarion hela tiden. man ska spela seriöst och att de ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den då alla mina vänner spelar så dem fick mig att joina och för att jag tycker det ser kul ut men bara inte haft orken att joina.

Vidare till muntlig lycka du har 48 timmar på dig innan den automatiskt blir nekad lycka till

Tillbaka