Nekad s8z0 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s8z0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198902638956/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Cedervall

Vad är ditt discord namn? s8z0-_-#6199

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Johan Holmer är en man som är född 1999 den 10 oktober i Karlskoga. Han är en väldigt snäll och omtänksam grabb och han älskar bilar. Han växte upp i en liten familj som var ganska stökig. Johans mamma dog när han bara var 3 år gammal av cancer och hans pappa gick bort i en bil krasch 6 år senare. Sedan dess har han bott hos sin bästa kompis Felix som gick på samma skola. Skolan han gick på var en väldigt liten och gammal skola vid namn Österledskolan. han hade väldigt svårt med sina betyg eftersom att han bara kunde tänka på sina döda föräldrar. Tillslut kom han in på fordon och började med aktier, livet började rulla på för Johan och han fick äntligen råd att flytta till Unive. Nu vill han skaffa jobb på antingen falck eller mekonomen och hitta en riktigt fin tjej.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem så att jag kan jobba på mekonomen eller falck så ja kan vara där så fort som möjligt när någon behöver hjälp med sin bil. Och om jag blir medlem kan jag skaffa fler jobb och använda twitter och blocket. Om jag är medlem så är det Mycket roligare rp och jag vill bara kunna göra någon glad genom att kunna laga någons bil eller style någons bil. Jag kommer träffa folk genom alla nya jobb också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket bättre rp än alla andra svenska servrar där ute och många snälla och trevliga rpare som alltid är online. Så man behöver aldrig känna sig ensam på denna server.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som spelar på server. Han och jag hade letat efter många seriösa svenska rp servrar men tillslut hittade han denna och tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara en trevlig kille som alla känner till i staden och en man alltid kan lita på som finns där för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att träffa många vänner och sprida glädje till alla. Hade varit nice med något bilrelaterat jobb och något stort fint hus att bo i med en vän eller flickvän. Men mitt största mål är att ha den finaste bilen i stan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag har spelat på denna server ett tag nu.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top