Accepterad S40 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S40

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? s40.s40

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karakär heter ahmed svensson han är 24 år gammal och vill flytta till unive. Hans föredrar dog när han var ung i kriget i syrien men nu har han flytttat till sverige. Ahmed är intresserad av bilar och polisen så något av det vill ahmed jobba med i framtiden! Har har adhd så han kan bli arg väldigt lätt så det är bäst om han blir bilförasäljer. Han vill gärna bli polis om han hade klarat av de då ahmed har haft väldigt svårt i skolan han gick ut gymnasiet med 5 F. Han har en fru som bor nere i syrien som heter raha och är 23 år gammal som ska försöka flytta till sverige. Samt har ahmed lite dysliexi så det är svårt för han att komma ihåg det han har läst det blir ganska svårt för ahmed men han hoppas att han kommr kunna få ett bra jobb här i unive. Ahmed kan bli väldigt rädd och arg om det kommer fram folk till han och är kaksiga då kommer han förmodligen slå dom så det måste han träna på innan att han blir polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp- alltså att jag inte bara kommer spela för att skjuts och sånt jag kommer ha social rp alltså att man pratar mycket med folk och att man tex pratar ut saker istället för att man ska döda en. Samt kommer jag bidra med realtistk rp alltså att jag kommrr försöka har så relatistk rp som jag kan ha kommer ta allt seriöst. Samt kommer jag bidra med en rolig och bra rp för badå parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man bara spelar för att vinna senario tex att du är i en skottlossning sen när du dör så c-loggar du för att dom andra ska förlora senariot alltså man ska spela för att det ska vara roligt för badå partern och inte bara för min själv. Jag kommer absolut försöka göra det så roligtf för badå parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja- Rdm- Randomdecthmatch alltså att du dödara någon utan anl VDM- att du använder ditt bil som ett vapen powergaming- att du använder dig ab omänskligta för mågor metagaming- att du tar information utanför unive powegaming2 att du spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på väldigt många servrar så ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Noop

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka