Nekad S3NZIE | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S3NZIE

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357162973/

Ditt Hex-ID: 110000117a82bdd

Vad är din discord tagg? S3NZIE#9195

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? Det va permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Korrupt Securitas och letar droger ~ AI3X

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fråga om någon ville köpa droger utan att jag hade kriminell role och att jag jobbade på securitas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till en kille med min kompis och då fråga han om han fick vara med deras gäng och sen frågade jag på skoj om han ville köpa en marijuanaplanta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att det jag gjorde va fel och att man inte skulle göra det i verkligheten men jag tänkte under tillfället. Och jag visste inte att jag va tvungen att ha en special role för att sälja sånt. För jag känner någon som har gjort det men dom hade inte någon special role. Skulle jag kunna få 3-5 dagar ban istället för permanent för jag har lagt ner mycket tid på senaste tiden (20 timmar på 2 veckor)

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit av stängd för powergaming och sunt förnuft innan. Jag körde en truck lite konstigt och körde för snabbt två gånger. Men jag har lärt mig av mina misstag och det kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt innan jag gjorde det för att jag tänkte inte då. Jag kunde ha lärt mig att jag va tvungen att ha en special role för att vara kriminell. Eller skulle jag bara inte åkt dit i det första taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att ansöka för kriminalitet fall jag ska fortsätta med droger med mera. Jag kommer inte jobba på Securitas eller polisen om jag ska vara kriminell. Jag har lärt mig en värdefull läxa och det kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Har redan nekad din ansökan 2 gånger, gör ej fler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka