Nekad S24 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S24

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeyd

Vad är ditt discord namn? S24#2599

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Den här beskrivningen kommer handla om en kille som heter Frank Nils Nilsson. Frank föddes den 14 september 2000 i Eib sjukhuset mitt i Malmö, han var en liten knubbis när han föddes.
Hans mamma heter Zahra och hans pappa heter Ali. hans föräldrar va mycket snälla mot Abdi när han var liten för han var det enda barnet, han fick allt han ville ha.
Hans pappa jobbade på ett bilföretag i Malmö som heter Carz Bilaffär.
Abdi blev pappa-barn,med de menas det att han gillade sin pappa mer en sin mamma. En dag efter skolan när Abdi hade klarat av ett So-prov som Frank tyckte va super-svårt och som han hade tränat på i flera dagar,
så kom Abdi ut på skolgården.

På skolgården fick Abdi syn på sin pappa i en helt ny bil han aldrig hade sätt förut, och att han skulle provåka en ny bil från pappas jobb. Detta tyckte Abdi va jätte coolt,
så Ali/pappa åkte till hans jobb för han sa att Abdi skulle få en liten present för att han va så bra på sitt prov. Ner dem kom fram så låste pappa bilen och tig Abdi i handen och sa,
¨nu ska du få en fin present av pappsen för du har varit så duktig¨. Så när dem kom fram till den stora dörren så höll pappa upp den åt mig så att jag kunde gå in. Då tog pappa min hand igen och satte den framför mina ögon och sa
¨du får inte kolla till jag säjer att du får de¨. Så Abdi gjorde som pappa sa då och blundade samt hade handen för ansiktet, så pappa tog mig till sitt skrivbord som var ganka högt så han satte mig i sin datastol för att jag skulle
komma upp mer, så att jag såg. Efter att tag kommer pappa in i rummet med en sak som jag aldrig sätt förut.
Sedan Dess har Abdi varit väldigt bra i skolan och nu så funderar han vad han ska plugga åt.
Abdi Har aldrig viljat ta den kriminella vägen vilket hans föräldrar är väldigt nöjda över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med serverns Rp genom att vara med i en massa roliga scenarion jag vet hur man hanterar i olika situationer och tänker som om det vore IRL

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man låter andra kanske vinna något scenario och att du inte alltid behöver vinna varje scenario.

Hur hittade du Unive? Blev Rekomenderad av mina kompisar

Nekad efter intervju, Anledning: Lämnar mitt under intervjun. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka