Accepterad !S1ungan | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slungann

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? s1ungan

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roberto Bosso. Roberto är för tillfället 24 år och har en tidigt utbildning inom polismyndigheten. Robertos uppväxt funkade bra för honom. Det gick bra för han i skolan och allting rullande på som de skulle. Men när han väl kom till tonåren fick han lite små problem därför att han hade stress av gymnasiet och liknande. Stressen försvann efter valet till gymnasiet var gjort. Roberto gick samhäll och hade en tidig inställning på att han skulle bli polis när han blev äldre. När han var 19 år gammal sökte han in till polismyndigheten och klarade alla tester och tentor bra med höga betyg. Han är för tillfället bara aspirant inom poliskåren men hans mål är att komma upp till piketen för att utöka sina erfarenheter inom yrket. Roberto har bara en flickvän för tillfället och bor i ett hus mitt i stan. Han gillar att hålla på med bilar och även göra olika aktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer sprida många roliga scenarion på servern so kan bidra med rp:n framåt tror jag för min del. Jag kommer göra allt jag kan för att följa reglerna och även försöka rpa på bästa sätt för att utöka rp så mycket som mjöligt. Jag kommer allmänt sprida med mig ett gött humör och roligt spel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas att du inte alltid ska behöva vinna ett scenario för att bli glad. Man ska spela för att de är kul och inte bara för att som sagt vinna hela tiden. Man skall kunna acceptera att förlora scenarion också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst grund reglerna på servern som t.ex suntförnuft. Suntförnuft menas med att du inte rollspelar med din tanke. Du gör saker som man ej skulle i verkligheten som t.ex börja köra vårdslöshet i stan. Rdm är en annan av de också de är att du dödar någon utan någon anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat fivem i ca 2 år och på alla möjliga servar. Har en väldigt bra tidig erfarenhet inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar bilar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka