Nekad !S1ungan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slungann

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/justezzo4kars1hush/

Ditt Hex-ID: 1100001453e33a9 (

Vad är din discord tagg? !s1ungan#0018

Vem var det som bannade dig? San eller 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig eftersom jag bröt mot reglerna. Jag hade gjort en handling i discorden som hade brutit mot unives regler. Jag vet att jag blev bannad eftersom det jag gjorde var något litet direkt. Det jag gjorde var väldigt grovt och strikt förbjudet på unive och de är därför jag vet varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade 2 gifs som philip320 och limpis var med på. Därefter när jag kom på att jag hade gifsen så skickade jag ut de i unives discord i kanalen allmänt och taggade alla helpers på servern för jag ville få uppmärksamhet direkt efter jag skickade ut de. Efter ca 2-3 minuter när staffsen såg vad som hade inträffat så blev jag bannad (permanent) från discord servern men även fivem servvern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det här är en ban som jag vet var rätt. Just denna ban var en väldigt solklar och tydlig ban då jag visste vad jag hade gjort och varför jag skulle/bli permanent bannad på unive. Denna ban var de mitt fel. Det jag gjorde kunde ingen ändra på eller jag skulle inte kunna skylla det på någon annan då det var från min dator, mitt konto osv. Det jag gjorde var jag full medveten om och som sagt, visste att jag skulle försvinna för gott några minuter senare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några små bans hit och dit på unive, t.ex som dålig rp på lagning, suntförnuft, vdm osv. Men har även haft 2 permanenta bans på unive (detta blev min tredje). Mina "små bans" har inträffat när jag har RP:AT ingame och bara vart väldigt lat eller RP:AT konstigt (kommer inte direkt ihåg de "små bans" jag har fått). Min första "permanenta" ban som jag fick var för jag sv bannade folk utan sv rollen. Jag hade precis blivit av med min sv och krim och fick då tanken att förstöra för folk. Jag hamnade i en konflikt med några randoms ig (ca 8 st) då vi började tjafsa och hela den biten. Jag sv bannade sedan alla de åtta och quitade för att sedan bli permanent bannad. Jag var fullt medveten om här med att jag skulle bli bannad och få konsekvenser för denna handlig jag hade gjort Jag blev unbannad för den här men även min andra som jag ska berätta om. Min andra permanenta ban gick till såhär: Jag var boss i då så kallade "diaz kartell". Jag gick och käkade när jag var ig och hade blivit kidnappad när jag kom tillbaka till datorn. Scenariot mellan mig och föredetta Los Santos blev lite konstigt. Det var en vanlig kidnappning för att få tag i information osv. Jag hade varit korrupt ig när de hade vapen mot mig (fear rp) och att jag inte lyssna på de när de kidnappade mig (då jag var och åt). Melkerinos (föredetta mod eller om han är kvar) bad mig komma support och började snacka om scenariot, han anklagade mig för saker jag antog fel och när de var min tur att prata så pratade de bara i mun på mig. Jag sa håll käften till han och att han var dum i huvudet sen lämna jag support utan någon tillåtelse att göra det. Blev sedan permanent bannad för "disrespect mot staff" men blev unbannad nån månad senare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag har varit bannad ett bra tag på unive och försökt att komma tillbaka så skulle jag inte gjort detta. Jag skulle inte söka uppmärksamhet och leka ball för att sen bli bannad på unive men försöka komma tillbaka senare. Det jag tänker mig nu skulle gjort annorlunda skulle varit att inte skickat ut gifsen på 320 eller limpis då de kan vara kränkade mot de eller liknande. Jag skulle bara undvikt att bli bannad då jag inte visste om jag fortfarande skulle köra på unive eller inte. Det är många saker jag har gjort på unive både bra och dåliga och mycket som har inte har varit bra på servern. Men om jag ska vara ärlig så tror jag att det man gör får man konsekvenser av och du kan få en chans att tänka om eller så är tiden slut på servern. Det är även en sak som JAG skulle tänk till lite på men aldrig haft tanken på det. Att man inte kan göra saker annorlunda efter en ban förstår jag då man inte kan spola tillbaka tiden. Men alla bans och timeouts eller liknande skulle man solklart kunna göra annorlunda. Vet inte hur jag ska förklara men hoppas ni förstår vad jag menar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om man gör fel så får man konsekvenser för det och de går inte att göra någonting åt det man har gjort om man inte har riktigt tur. jag erkänner att jag har gjort väldigt dumma saker på just Unive och önskar och vill visa att jag kan bete mig men även rpa på ett bra sätt. Alla bans som jag får är påverkar mestadels mitt beteende på vad jag håller på med. Jag har även lärt mig av min ena permanenta ban att jag ska tänka till innan jag gör nåt och visa respekt istället. Om man är arg så får man ta ut de någon annanstans istället på andra personer eller helt enkelt hålla det inne för sig själv. Jag känner att det är väldigt barnsligt att göra de här sakerna jag har gjort på unive. Jag skulle kunna göra vad som egentligen för att spela på servern igen. Jag lär mig efter varje ban jag får, vad man får göra och inte göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka