Accepterad S1NO_08153 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1NO_08153

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Vad är ditt discord namn? S1NO

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. daniel montana 20 år kommer från Mölndal en del av stor staden göteborg. daniel montana hade en ganska dålig uppväxt med en alkoholist farsa. detta var väldigt jobbigt för daniel montana då han fick se sin mamma bli slagen nästan varje dag. detta gjorde att daniel montana hade självmordstankar. det ända som gjorde att han inte tog självmord var musiken samt bilar, daniel var väldigt intresserad av bilar. Vid tidig ålder köpte daniel montana krockade i bilar för att reparera och underhålla. detta tjänade han mycket pengar på. senare vågade hans mamma göra slut med hans farsa då hon fick pengar från daniel montana bil intresse, detta blev hans farsa väldigt arg då det var hon som städade,lagade mat, fixade med bilar och mycket mer. anledningen varför hon inte vågade göra slut i början var för det var han hade huset bilen därför hade hon en räddsla för att bli hemlösa om detta skulle ske.dom flyttade senare till stockholm där daniel montana öppnade en bil värksdad där han fick in mycket pengar . det gick väldigt bra för han hans verkstad blev vädligt känd i sthlm då det var snabb och biligt. senare gick det väldigt dåligt för daniel montana då han inte hade något socialt liv mer en hans morsa. han blev väldigt "depprimerad" och ledsen över detta han hade altid ett glat ansikte när han var ute, när han var inne själv kunde han slappna av och inte behöva sätta på en mask. sedan när det var som värst för daniel montanas dog hans manmma och han flyttade till (Unive RP)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå till servern för att skapa fina och roliga scenarion, jag ska försöka hålla min RP nivå så hög som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att motparten också har en chans vinna så dvs att man spelar "schysst" så man inte gör regelbrott bara för att vinna tex.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst o förstått reglerna, tex, rdm är när jag dödar någon utan ett giltigt scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat som polis på tre andra servrar förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka