Nekad S1NO_08153 | Ban Överklagan [kabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1NO_08153

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199418200671/

Ditt Hex-ID: steam:110000156e6525f

Vad är din discord tagg? s1no_07

Vem var det som bannade dig? kabbe1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 204138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett regel fel där jag gick in i sc styling och jag valde att gå in o rdma de som va inne i sc styling som va en stark regel brott. vilket ja ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. snackade med några vänner o dom skulle öppna ett gäng på en annan server o ja ville hänga med dom o ja sa va ska ja göra med unive då för ja ville inte lämna dcn bara sådär för ja hade köpt krim o alltihop sen sa dom gå in o skjut alla på scstyling så jag gjorde det utan att tänka på konsekvensen vilket ja ångrar i nuläget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte jag gjorde ett starkt regel brott som inte är okej för fem öre så staffen har helt rätt med bannen men vill gärna ha en till chans på servern o utveckla min rp nivå o fortsätta ha kul på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog lärdom av min bann som inte va okej där jag inte rpa på fear rp när jag hade vapen mot mig då valde jag att hoppa av motorcykeln och skjuta dom. ja tog lärdom av den bannen ja fick att rpa bättre o tänka på fearp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat bara gått förbi o tänka på suntförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer att försöka ha så bra rp som de går o försöka göra roliga scenarion för både partnerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka