Nekad S1mple | Medlem ansökning (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1mple

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? s1mple#7443

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Carlos Ifaur och han har en stor förebild av bilar! Han hade en svår uppväxt då hans föräldrar var svårt kriminella och detta på värkande inte bara hans föräldrar utan Carlos med för han blev tvingad till knark och massa annat! Han var mobbad sen liten och nu i 20 års åldern är han ganska rik och har mycket vänner! Han är nu en bra kille som inte håller på med bus men alla hans vänner gör de så han funderar på att bli lite kriminell igen! Han kommer mest hålla på med knark för att bli väldigt rik! Han håller på att bli tillsammans med en tjej vid namn Lilly och Carlos tycker de är skit kul att få vara med en tjej och kanske bli ihop för första gången! Han är jätte taggad på att börja hålla på med bilar igen kanske och han har stora fram tankar i livet som att bli rikast i staden! Han har en bror vid namn Ibsa Ifaur och han är gäng kriminell men han vill inte säga de till folk då han kommer få skit av de och ligga risigt till! Jag tror ingen vågar gå på hans gäng!

Vad kan du bidra med till serverns RP? många bra scenarion och seriös rp och om någon gör fail rp så skriver jag i ooc att det är fail rp och om någons bil är sönder mitt på vägen kan jag putta den bort från vägen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att även om man inte vill så kan man förlora ett scenario för att motparten också ska ha ett kul scenario inte bara jag själv.

Hur hittade du Unive? en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka