Accepterad S1mpel | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1mpel

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? sydow1

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Jack Sydow och är 27 år gammal. Föddes i 23:e augusti 1995.
Som just har tagit sitt legitimation vid polisstationen och snart är färdig med körkortet. Livet som barn var tufft vi hade svårt om pengar och mat som slutade med att jag fick byta hem. I den familjen jag fick flytta till så var alla intresserade i bilar pappan var mekaniker, mamman jobbade i en bilaffär och barnen pluggade på transportprogrammet. Det var där jag fick mitt intresse att bli mekaniker och jag gick pluggade mer om bilar. Sedan dess har jag gått på universitetet och studerade där i två år och nu försöker få ett jobb på mekonomen. Som jag håller mina tummar på att jag får jobbet. Och Så blev jag godkänd och blev så glad och nu jobbar jag på mekonomen och har ett roligt liv och har skaffat en famlij samt barn som nu går i dagis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt seriös rp och hjälpa andra med den och visa glädje till servern så folk blir glada och sen kan jag bidra med social rp och sen så följer jag alla Regler och visar om det är någon som behöver hjälp och lallar absolut inte och kör seriöst och det kommer ni få se mer av om ni väl ser när jag börjar RPa det kan jag lova
till 100%

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att partnet ska få ha det roligt i scenariot inte bara vi som om vi gör ett stort rån istället för bara köra iväg kan man göra det stort och ge upp och ta upp händerna och dom får gripa dig så dom får ha det roligt och inte bara du så kommer rpn bli mycket roliare för alla på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Först Har vi RDM det är när man dödar något utan anleding till exempel att man bara skjuter någon som kriminell 2 då har vi VDM det är när du ör din egna bil eller nåon annan och kör över någon som att det skulle vara ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat väldigt mycket rollspel t.ex på denna server i circa 2 år men sen sluta jag spela för behövde satsa på skolan men nu är jag tillbaka och vill visa vad ja går för så kan väldigt mycket om RP!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka