Nekad S1monx | Chef-jobb ansökan[Taxi] [REAPER ,Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? fadi

Vad heter du på discord? S1monx#6666

Hur gammal är du? 06 (16)

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat länge nu.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på massa olika sätt, som att få in mer personal o få den aktivitetn som var innan o den roliga känslan i Taxin, men även att utveckla personalen o få den mer aktiv sedan själva jobbet o få de aktivit meed mer personal o mer folk. Men även att utveckla själva taxin med nya o gamla priser kanske billigare drink o massa mer, som är alla priser o inträden så att de blir realistiskt o få jobbet så realistiskt som möjligt. Men jag vill utveckla jobbet på mer sätt även utvekcla mig o mina bitr som personer och att de finns folk man kan gå till om inte chef eller bitr chef e vaken. De e just de jag vill utveckla på jobbet skulle jag säga. Jag kommer se till så att dem som har jobbat på det bästa varje vecka får en bonus och blir veckans anställda och så ska jag kolla med någon klubb eller något om någon vill göra samarbete med oss så vi kan köra folk till fester och hämta i limo och allt det där. Jag ska försöka kolla om vi kan få in lite fler bilar till taxin också isåfall och sköta det väldigt bra och kolla om vi kan fixa event med bahama mamas eller unicorn genom att vi tar 3 limos typ och hämtar och kör dem till festen och hem om det behövs så det blir mer av taxin och inte bara köra runt och ta larm liksom. jag ska hålla en stabil ekonomi och bra med anställda. Jag vill verkligen bli den bästa Taxi Chefen staden har haft någonsin och verkligen ha roligt. Jag hoppas på att få in lite fler taxibilar som typ volvo och mercedes liksom så det blir bättre rp och kanske någon skåpbils taxi så man kan hämta upp fler.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har mycket enfarenheter inom chef positionen och bitrl, Jag har varit chef i många andra yrken och har varit bitrl chef över taxi ett tag och har gjort mycket till dom. Jag skulle verkligen passa som chef över taxi då jag har mycket enfarnheter med yrken och andra positioner.

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar:
Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 14:30-23:20
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 13:00-23:30
Fredag: 13:30-02:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 12:00-02:30

LOV:
Måndag: 11:00-03:00
Tisdag: 12:00-01:00
Onsdag: 13:20-04:00