Nekad S1monx | Chef-jobb ansökan [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Fadi

Vad heter du på discord? S1monx#7255

Hur gammal är du? 17 (06)

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ett tag.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på massa olika sätt, som att få in mer personal o få den aktivitetn som var innan o den roliga känslan i klubben, men även att utveckla personalen o få den mer aktiv sedan själva jobbet o få de aktivit meed mer personal o mer folk som festar. Men även att utveckla själva klubben med nya o gamla priser kanske billigare drink o massa mer, som är alla priser o inträden så att de blir realistiskt o få jobbet så realistiskt som möjligt. Men jag vill utveckla jobbet på mer sätt även utvekcla mig o mina bitr som personer och att de finns folk man kan gå till om inte chef eller bitr chef e vaken. De e just de jag vill utveckla på jobbet skulle jag säga. Som sagt jag hade gjort så mycket om jag blir chef har hur mycket enfarenheter som helst till chef positionen på unicorn har själv varit chef där och bitrl och de gick superbra, jag kommer försöka skapa event där vi kommer ha. Kommer ha öppet mycket så att folk kan komma förbi när dom vill kommer göra så att de blir väldigt aktivt som möjligt och hoppas ni tar in mig som chef i unicorn då jag kan bevisa er att jag är den rätta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har mycket enfarenheter har ju varit chef över Bahamas och varit chef över andra yrken också. så jag vet väldigt mycket inom unicorn och hur de funkar och allt. jag har själv varit bitrl chef över unicorn och vet mycket inom det. Har själv också varit chef över unicorn så jag vet väldigt mycket om det och har väldigt mycket endarenheter om de och vet att jag är den rätta till chef positionen på unicorn. Jag var Unicorn chef i typ 2 månader och gjorde massa saker, det var aktivt och mycket på gång med unicorn när jag hade de.

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar:
Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 14:30-23:20
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 13:00-23:30
Fredag: 13:30-02:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 12:00-02:30

LOV:
Måndag: 11:00-03:00
Tisdag: 12:00-01:00
Onsdag: 13:20-04:00