Accepterad S1monx | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? S1monx#7255

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag fick ban för powergaming .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag vet varför San valde banna mig, jag pwg genom att vi krasha med 2 andra bilar sedan hoppade jag ut ur bilen och började skjuta. de var så här att vi hade stor krig med OG (original gangsters) och de var så att de körde in i vår tomt och vi körde efter dom sedan krocha vi alla 3 sen hoppade vi ur bilen och började skjuta. jag gjorde fel verkligen de gjorde jag, genom att jag pwg och jag kan hålla med sans återgärde till 100% för att de var fel av mig att vi krochar sen hoppade jag ur bilen och började skjuta mitt fel helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok de var såhär som sagt vi har ganska stor krig med OG (original gangsters) sedan var det att de körde in i vår gänghus tomt och sedan krocha vi alla 3 med varandra, jag hoppade ur bilen och började skjuta som var helt fel av mig verkligen. som en boss ska jag veta bättre. jag gjorde fel och jag verkligen gör inte sånt verkligen inte, jag brukar inte pwg eller nått liknade. san kom vår boss vc och förklarade allt och jag hade full respekt att jag gjorde fel och att jag fick rätt återgärde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var en helt korrekt ban verkligen jag gjorde fel jag gjorde ett regelbrott som är inte ok. jag vet att jag kan bättre för att jag vet att jag har en bra rp nivå jag brukar aldrig vara så här nu när jag är boss ska jag veta bättre än detta, men de var en korrekt ban som san gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad nu typ 20-21 gånger och jag vet att jga kan bätytre min senatse ban var typ 3 månader sen eller 2 men jag vewt att jag kan bättre än detta de vet jag för att som boss så ska man ha bra rp nivå och de hade jag inte i detta scenariot och de acceptera jag till 100% att jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat gjort mycket annorlunda jag hade kunnat rpa skadad eller rpat svimmat men de gjorde jag inte som jag verkligen ångra mig för, för att jag vet att jag har en bra rp nivå jag vet att jag kan bättre än detta. men jag hade kunnat göra så mycket annorlunda men tyvärr gjorde jag inte de..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag lärt mig från denna bannan verkligen de har jag och de kan jag bevisa att jag har lärt mig nått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka