Nekad S1monx | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? S1monnx.#7255

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att Limpis valde banna mig för att jag mild vdm, asså de var så här att jag åkte runt vid trygghansa vid strand garaget och ville byta min bil och jag ville testa hur stark min väns bil var så jag satte mig i min bil och ville testa hur stark min väns bil var så jag åkte till den och körde lite på den men inte överdrivet vad jag tycker men Limpis tog en bra beslut och bannade mig för mild vdm som jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja de var så här att jag var vid strand garaget vid trygghansa och jag åkte runt för att försöka byta bort min bil, jag såg min vän och ville se hur stark hans bil var, så jag körde min bil sen åkte jag till han och körde på lite hans bil men de var inte heller överdrivet vad jag tycker men de var fortfarande mild vdm, och de fattar jag helt från Limpis sida jag ska inte gå och testa folks bilar om dom är tunga eller inte, de behöver jag inte göra och jag förstår helt Limpis ban den var korrekt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var 100% korrekt ban och de förstår jag helt jag gjorde fel och de kommer jag att förstå att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad här tidigare och dom har jag lärt mig av alla dom bannsen. jag har ju fått många felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda jag borde inte ens haft tanken om att testa om hans bil var tung, jag behövde inte bry mig utan jag borde bara köra ifrån eller inte bara testa hans bil, jag förstår jag gjorde fel av mig men vill verkligen bli unbannad. de är ju fredag imon och vill gärna rp:a då. men den Limpis beslut var korrekt och jag gjorde fel verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka