Nekad S1monx | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? fadi

Vad heter du på discord? S1monnx.#7255

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 14:30-23:20
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 13:00-23:30
Fredag: 13:30-02:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 12:00-02:30
LOV:
Måndag: 11:00-03:00
Tisdag: 12:00-01:00
Onsdag: 13:20-04:00
Torsdag: 14:00- 03:00
Fredag: 09:00- 03:00
Lördag: 10:25-00:30
Söndag: 13:30-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat ett tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 20 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo ens servervakt uppgift är att vara en undantag vid staffs och hjälp till servern på de bästa sättet, jag vet mycket inom servervakt då jag har ju själv varit staff samt sv ansvarig så jag vet väldigt tydligt vad servservakts uppgift är.

Som servervkat ska man hjälpa servern. med tex folk som lallar så ska man använda sig utav /kick eller /svban där du bannar dom för 1 timme. men jag vet väldigt bra vad en servervakts uppgift är.

Man måste vara en förebild på servern då du ska vissa de nya spelare hur bra det är för att bli servervakt och hur man hanterar de.

Varför vill du bli servervakt på servern? jo jag vill bli servervakt då jag vet jag vad de innebär och vilket uppgift den bär, jag vill bli servervakt då jag vill bli en förebild till servern.
och hjälpa till så mycket som helst till servern som jag kan, som tex jag kan dva bilar som är mitt i gatan tex eller så kan jag kicka eller svbanna lallare som bara förstör för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du använder dina perms på fel sätt att du missbrukar din roll som servervakt. som tex revar mitt på skott scenario eller ett vanligt scenario. eller har tex toggleid på scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka