Accepterad S1monx | Ansökan till Servervakt [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? fadi

Vad heter du på discord? S1monx#6934

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar:
Måndag: 14:00-23:00
Tisdag: 14:30-23:20
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 13:00-23:30
Fredag: 13:30-02:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 12:00-02:30

LOV:
Måndag: 11:00-03:00
Tisdag: 12:00-01:00
Onsdag: 13:20-04:00
Torsdag: 14:00- 03:00
Fredag: 09:00- 03:00
Lördag: 10:25-00:30
Söndag: 13:30-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem länge nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 19 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja, En Servervakt uppgift är att hålla koll på servern, och kolla att de är inga lallare eller nån person som förstör för server. Jag som sv kommer bidra med mycket. som tex hålla koll på hur folk rpar, som tex hur de rpar. Jag som sv ska inte åka runt och leta efter problem utan att problem ska komma till mig.

Jag har varit Servervakt inann och gjorde ett fantastisk jobb som Servervakt, och vet allt inom Servervakt, jag var ju staff nyss jag var ServerVakt Ansvarig så vet mycket Inom sErvervakt, Jag var staff då i 1 månad och 5 dagar och kan säga att jav vet mycket och tycker att jag ska bli sv igen då jag kan mycket och vet mycket.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja som sagt så vill jag bli Servervakt då jag vet mycket, Jag kommer hålla koll så att rpadet i servern hålls bra, så att de är inga lallare eller personer som förstör för servern. Och jag var Servervakt Ansvarig. Och staff nyss men tyvärr blev jag demotad och jag vet mycket och vet att jag kan klara mig inom Severvakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja, Att Abusa sina perms är absolut otillåtet man ska absolut inte alls abusa sina perms man ska inte de. och abusa är tex när du använder dina perms i dåligt sätt som tex har toggleid i scenario tes skott scenario. eller reviva i scenario som är otillåtet.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top