Accepterad S1monx | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? fadi

Vad heter du på discord? S1monx#6934

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Den som fick mig ansöka till Medlemskap-Ansvarig är då för att det är väldigt kul att ta in medlemmar till unive. Verkar väldigt roligt och kul. Vill gärna testa hur det går till. Jag kommer vara väldigt aktiv kommer kolla många ansökan läsa dom någrant och ta många intervjuer. Jag kommer själv utveckla mitt rp. kommer. Jag kommer hålla koll på intervjuerna. jag är ganska bra på att ta intervjuer asså jag vet vad jag ska säga och saker och att jag är väldigt trevliga mot folk oavsätt vilken de e jag har så mycket respekt till folk. Jag kommer läsa och ta många ansökningar och kommer göra mitt bästa.

Jag vill öka medlemmar på Unive då de kan få fulltillgång till servern som Tex skaffa jobb ig eller ha till gång till andra grejer på dc. Jag tycker att jag passar till denna rollen då jag kommer vara väldigt aktiv och ta många ansökningar och många intervjuer. Jag kommer satsa mycket tid på min roll då det är en seriös roll och man ska inte ba ha det som en roll utan att du ska ta detta seriöst som jag kommer ta. Jag kommer försöka göra mitt bästa för att öka medlemmarna på unive. Jag kommer inte va så aktiv ig då jag tar denna rollen väldigt seriös. de e därför jag ville ansöka Till medlemskap-Ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker att ni borde välja mig då jag kan bidra med mycket aktivitet och mycket arbete som Medlemskap-Ansvarig. Jag är en väldigt trevlig person jag älskar att prata med folk som är trevliga och när jag tar intervjuer så är jag så himla trevlig. Jag kommer oxå bidra med att ta många ansökningar till medlemskap. Vill verkligen hjälpa dom som söker till medlemskap och jag kommer göra mitt bästa som Medlemskap-Ansvarig. som Sagt så kommer jag bidra med mycket aktivitet till rollen då jag tar det väldigt seriöst och jag har rätt koll på hur allt fungerar.

När jag läser några ansökningar så ska jag se om de e vättiga att bli medlemmar till servern, man vill inte ha några personer som förstör serevrn utan att ha bra medlemmar på unive. men om de inte har skrivit bra eller om de ska utveckla sin ansökan då skriver jag " Nekad, Utveckla din ansökan" men om jag läser en bra ansökan och den personen är vättig att ha rollen medlem då skriver jag "Vidare till intervju" sen så gör jag den vidare och sen så går jag in på dc sen ger jag han rollen " @väntar Medlemskap-Intervju" sen så kommer jag skicka ut när vi tar intervjuer och då tar jag han och kollar om han blir godkänd eller inte. och när jag tar intervjuer så ska de vara stenhårda på grundreglerna för att om de inte kan grundreglerna så blir de nekade så ska de träna på dom men om de kan grundreglerna bra och fattar reglerna så blir han godkänd.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det här tycker inte jag man inte, man ska behandla folk med respekt och inte vara elak mot dem och alla ska var behandlade med samma respekt. Det ska inte spela roll om man låter roligt, det ska ändå vara samma respekt för dem som inte kan göra något för att ändra den saken, samma respekt för alla!. Det gäller även om man är lite mörkare, vitare, ha en sjukdom, yngre, man ska alltid visa respekt!.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man ska vara medlem här på unive så tycker jag att man ska hålla kolla på de flesta reglerna. så att de icke- medlemmar får då godkänd på deras intervju kan rpa utan några begränsningar utan att man inte ska gå slå ner någon eller vdma som tex använder sin fordon till ett vapen. Utan att man ska ha bra rp nivå och ha respekt för unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag känner att mitt ansvar är att hjälpa icke wl och även wl med intervjuer/ skriftligt samt muntligt och om man fuskar/plagiat på sin ansökan och om personen skulle få konsekvenser och det var en person som jag hade gjort godkänd så kommer jag ta konsekvenser utan att säga emot om det skulle behövas. jag kommer samt ha ansvar om ickemedlemmars wl, om dem får den eller ej.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja som medlemskap-ansvarig så ska man välkommna alla medlemar på servern och att vara aktiv och läsa andras ansökan och ta mycket intervjuer och även se till så att deras rp är bra som medlem och att som att ha medlem rollen så ska man bete sig och ingen lall utan bra rp nivå och man ska samt välkommna alla icke-medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: Måndag: 14:00-23:00 Tisdag: 14:30-23:20 Onsdag: 15:00-23:00 Torsdag: 13:00-23:30 Fredag: 13:30-02:00 Lördag: 10:00-03:00 Söndag: 12:00-02:30 LOV: Måndag: 11:00-03:00 Tisdag: 12:00-01:00 Onsdag: 13:20-04:00 Torsdag: 14:00- 03:00 Fredag: 09:00- 03:00 Lördag: 10:25-00:30 Söndag: 13:30-04:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara unive roleplay ingen annan och det är bara denna jag ska köra.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Antagen som Medlemskap Ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka