Inaktuell S1monnx. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? S1monnx.#0001

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Simon Petersson heter min karaktär och är född 1993 alltså 29å år gammal. Simon gillar adventyr, träffa nya människor och gambling. Simon tar många risker men det är därför han är framgångsriks. simon växte upp i trollhättan i gbg och var relativt fattig så han behövde beckna ladd och röka för att ha råd med mat och kläder till sina yngre syskon. simon har varit med om mycket och när döden upplevelser i trollhättan men är glad för att få flytta till unive och skapa ett nytt liv. simon har tidigare internet vänner från unive som han ser framemot att träffa. simon har stora mål och gillar att vara social och prata.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket till unive, Jag har spelat länge här och vet hur rpn rör sig. Jag kan bidra med social rp samt utvecklad rp kan vara en förebild för andra spelare som är ny till servern och som vill börja spela, med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det ska vara roligt för båda parter som tex vi startar ett bankrån och det ska vara roligt för oss och polisens sida, det måste inte vara just i bankrån scenario men kan vara i olika scenarion. Men det ska vara bra rp men roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? jag hittade från mina vänner.

Tillbaka