Accepterad S1monnx. | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1monnnx.

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? S1monnx.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Liamsson och är i 40-50 årsåldern, han är uppväxt på en gård strax norr om Göteborg där han bodde med sin mamma, pappa, farmor och farfar. Hans dröm som barn var att arbeta som någon form av vakt eller polis när han växte upp. Han har alltid haft en egen vilja att kunna förbättra samhället genom att prata med människor och på ett sätt tvinga in vett och etikett i skallen på andra människor.

Det innebär att Adam vill lära andra efter så som han själv blivit lärd när han bodde hemma förr. Adam är en trevlig person som kan vara rätt sträng i rösten och slänga in en svordom i meningar lite då och då men i själva verket inte mena något illa. Han har en stark personlighet då han bryr sig om andra och viker sig inte det minsta av att någon hotar honom eller hans familj, snarare går rakt på sak och läxar upp personen på sitt eget lilla vis.

Adam vill alltid stanna och prata med alla människor han möter, han är en väldigt social person och visar sig ofta ute mycket i staden. Han har några vänner som han pratar med, hittar på nya idéer till hur samhället kan förbättras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp på unive samt väldigt bra utvecklad rp jag som medlem på unive kommer göra mycket bra samt vara en förebild för andra spelare med mycket bra rp. Min karaktär adam då är en speciel person och han vet mycket om detta och tro mig jag kommer vara en bra förebild samt vara en bra rpare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är då om tex du gör bankrån och vi ska åka ifrån bankrånet så ska de alltid vara roligt för dig och polisen då, Då menar jag att tex inte ha en ganska op bil som toppar hur mycket som helst eller ha tråkig rp som bara förstör det är bara tråkigt och man ska ju rpa för att ha roligt inte bara för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja som tex VDM man får inte använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat innan väldigt länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka