Accepterad S1monnx. | Ban Överklagan (Waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? S1monnx.#7255

Vem var det som bannade dig? Wagu

Bild på banmeddelande: uninbve bam.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wagu valde banna mig för mild vdm för att jag råka dyscha på min vän muddi men jag kan förså hans ban han förklarade de i support till mig och jag fattar hans beslut till bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var vid strand garaget och när jag skulle svänga så råka min vän dyscha på mig så jag krosha och han sedan så åkte jag in i han så blev det mild vdm vi dyscha på varandra kan man säga men som sagt jag förstår hans beslut och det var ett korrekt ban som han la på mig och jag gjorde fel som jag ber om ursäkt om och tänker inte göra om det kan lova det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% korrekt ban på mig jag gjorde fel och jag borde veta bättre då jag har spelat på servern länge nu och borde veta detta men jag gjorde fel på min sida och borde inte ha gjort det men kan förstå bannen jag gjorde fel och det var ett korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort mycket annorlunda jag borde inte kört på han som jag gjorde borde bara ha åkt ifrån min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig från bannen och kommer inte göra om det, kan lova att jag inte kommer göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka