Accepterad S1monnx. | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? S1monnx.#7255

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230301000004_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att San valde banna mig för att jag åkte in i folk utan att bry mig, men asså jag vet inte när och hur de var men som jag kommer ihåg så var jag vid sons och en av bilarna som skulle åka iväg välte så jag tänkte åka ditt för att välta tbx den. men annars så kommer jag inte ihåg riktigt. Om de har varit så att jag har kanske missat nått som jag gjorde fel så ska jag förbättra mig genast.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och patrullerade med min kollega span och vi skulle spana vid sons då det var väldigt många folk där och när vi kom ditt så skulle några från sons åka iväg, och de krocka sen välte dom deras bil jag åkte ditt för att välta tbx bilen så de kunde åka iväg. sedan blev jag bannad. men om de var så att jag gjorde fel så ber jag om ursäkt kommer försöka förbättra mig för de jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban av san jag gjorde fel och jag förtjänade bannen då jag visste bättre än detta. och san la en korrekt ban på mig och jag vill förbättra mig denna gången och inte göra samma sak nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad 20 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte köra in i bilar och kunnat varit mycket bättre och inte göra de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka