Nekad S1monnnnx. | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1monnnnx.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag ljög mig fram till att 2 av mina icke patent bilar ska stå i patent listan. drygt 1 veckan innan jag blev bannad så hämtade jag en donations ansvarig som var en vän till mig och jag sa till han att lägga in 2 av mina icke patent bilar i patent listan då dom hade tydligen "försvunnit" från listan, som jag fick lura mig fram till och han litade på mig senare han la in dom i patent listan. efter det så gick jag till han igen och ville att han skulle skicka till Philip några spawnnamn på bilar som är en exakt model som min bil som är "patent" men egentligen inte är.

Jag ville att han skulle skriva till Philip att ta bort dom bilarna då det är en samma model som min bil är. Några timmar senare skriver Philip till mig att hoppa support och det gjorde jag. Först frågade han mig varför han skulle ta bort dom och att det var ett dumt ide att få bort bilarna men sedan kollade han upp om den var patent och den stog i patent listan men när han såg på dokumenteringarna när jag donerade in bilen så stog det att jag tog in den som icke patent.

Han fick reda på att min andra bil då som var också icke patent stog på patent listan, han frågade mig hur dom hamna där och jag ljög om att jag inte visste hur dom var där och kom på massa skit som var väldigt dumt av mig och inte borde ha ljugit i första hand då jag har lagt runt 30+ tusen på Unive men fortfarande ljög jag. Till slut fick Philip nog och han bannade mig.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar all ansvar för det jag är bannad för då jag som har spelat Unive sedan 2020 borde veta att man inte ska göra så men fortfarande gjorde det är bara dumt av mig och vet vad konsekvenserna är. Jag gjorde ett misstag och jag vet att detta inte kommer hända igen då jag har lärt mig av det misstaget.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig massa av min ban som till exempel att inte be en staff att skriva in mina importer i patent listan utan att jag borde göra det den rätta sättet som att betala för det och det hade inte varit nån problem eftersom hur mycket pengar jag la på Unive så var inte 1600kr ett problem för mig men jag var dum, tänkte inte rätt och var bara helt ute i skogen den dagen och jag ångrar mig väldigt mycket för jag hade mycket inne på Unive som jag hade betalat för runt 30+ tusen kr för och jag tappade allt pågrund av detta men jag kan inte riktigt gå tillbaka i tiden och göra om felet jag gjorde utan nu får jag bära konsekvenserna jag tog. Jag hoppas verkligen Philip ger mig en ny chans då jag vill visa att jag har förbättrats sen tidigare.

Vill också nämna att jag har varit bannad nu i över 1 år och lärt mig av mina misstag, detta är mitt första Pban/blacklist så jag tror efter jag har spenderat så mycket pengar och varit med servern i runt 5 år och nu varit bannad i 1 år har jag lärt mig av mitt regelbrott jag gjorde.

Varför ska vi ge dig en till chans? Tycker att jag borde få en ny chans då jag hade inte skrivit en ban överklagan efter 1 år att vara bannad om jag inte har ångrat för det jag har gjort. Jag vet att jag kunde bara säga sanningen så hade det kanske blivit nått konsekvens än pban men nu kan jag inte ta tillbaka tiden så jag får ta ansvar över det jag har gjort och nu har jag lärt mig det jag gjorde fel och hur jag ska bete mig framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

går tydligen inte att koppla min ban, hex: steam:11000016019c2b1 bannen är placerad av philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka