Nekad S1monnnnx. | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1monnnnx.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/jbcn-rdqc

Ditt Hex-ID: steam:11000016019c2b1

Vad är din discord tagg? S1monnnx.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip valde banna mig då jag bad en staff att skriva in 2 av mina importer i patent listan utan att betala för de. Det jag gjorde var verkligen inte okej och jag borde veta bättre då jag har varit på servern runt 5 år nu, det var inte riktigt det smartaste att göra när man har lagt ner runt 20+ tusen kr på spelet och väljer sedan att göra detta vilket nu när jag tänkt efter var det riktigt idiotiskt. Vill verkligen komma tillbaka till unive då efter ett halvår har jag lärt mig av mina misstag jag har gjort samt be om ursäkt för de jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev kallad i support, vi snackade runt 1 timme o 30 min, sedan blev jag deffad och efter 30 min blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är placerad korrekt och det jag gjorde var absolut inte acceptabelt av mig. Philip gjorde rätt val att banna mig oavsett hur mycket pengar jag har lagt då jag försökte få in 2 importer in i patent listan utan att betala för de vilket var riktigt dumt av mig och nu när jag tänkt efter är det riktigt idiotiskt då jag kunde bara betala 1600kr för de. Men men det har redan hänt och jag kan inte riktigt vända tillbaka tiden men nu har jag iallafall lärt mig av mitt fel och kommer verkligen inte göra om det då om jag kommer tillbaka till unive så blir det inga dumheter utan ska göra allt på rätt sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för tidigare saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda på flera olika sätt som till exempel betala för att skriva in mina importer i patent listan istället för att be en staff göra de utan att betala för de vilket går emot reglerna. Jag hade kunnat inte be staffen att göra de utan att bara släppa det och inte skriva in mina importer i patent listan. Jag kan skriva flera anledningar till hur jag hade kunnat göra det annorlunda men det gjorde jag inte utan att jag valde fel sätt att göra det på och jag får bära på konsekvenserna som jag nu fick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massa av min ban som till exempel att inte be en staff att skriva in mina importer i patent listan utan att jag borde göra det den rätta sättet som att betala för det och det hade inte varit nån problem eftersom hur mycket pengar jag la på unive så var inte 1600kr ett problem för mig men jag var dum, tänkte inte rätt och var bara helt ute i skogen den dagen och jag ångrar mig väldigt mycket för jag hade mycket inne på unive som jag hade betalat för runt 25-30+ tusen kr för och jag tappade allt pågrund av detta men jag kan inte riktigt gå tillbaka i tiden och göra om felet jag gjorde utan nu får jag bära konsekvenserna jag tog. Jag hoppas verkligen philip ger mig en ny chans då jag vill visa att jag har förbättrats sen tidigare.

Vill också nämna att jag har varit bannad nu i runt 11 månader och lärt mig av mina misstag, detta är mitt första Pban/blacklist så jag tror efter jag har spenderat så mycket pengar och varit med servern i runt 5 år och nu varit bannad i 11 månader har jag lärt mig av mitt regelbrott jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka