Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RayyPing/
Ditt Hex-ID: 1100001090ff913
Vad är din discord tagg? Kabumba#6900
Vem var det som bannade dig? Bosse
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget...
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej försökte joina servern och det står att jag är permanent bannad...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej jag var inte inne när det hände
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban 100%
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var för lall innan jag hade medlem sen var det för något dumt ja gjorde och ja jag har lärt mig från dem
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ???
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt alltså
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001090ff913
Vad är din discord tagg? Kabumba#6900
Vem var det som bannade dig? Bosse
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget...
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej försökte joina servern och det står att jag är permanent bannad...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej jag var inte inne när det hände
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban 100%
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var för lall innan jag hade medlem sen var det för något dumt ja gjorde och ja jag har lärt mig från dem
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ???
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt alltså
Har du läst våra regler? Ja