s1lent
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 619 — Övrigt
Anledning: har EULEN. Beslut av [BG & Momo]
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-02-15
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så vill jag vara helt ärlig och säga att jag använde fusk. Just då tänkte jag inte så långt och fattade inte hur stor grej det faktiskt är. Jag gjorde ett dåligt val och jag ångrar det nu i efterhand. Jag förstår att det förstör upplevelsen för andra spelare och att det bryter helt mot reglerna, och jag fattar varför jag blev bannad.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för det jag gjorde och jag vet att det var fel. Jag ångrar det jättemycket och önskar verkligen att ni kan ge mig en andra chans. Jag har lärt mig av mina misstag och känner att jag har mognat som person och förstår bättre vad som är rätt och fel nu.
Jag tycker att det är viktigt att man kan tro på att människor kan förändras, och att alla förtjänar en chans att visa det. Jag visste egentligen redan då att det jag gjorde inte var okej och jag förstår vilka konsekvenser det kunde få. Det var fel av mig, och jag ångrar det verkligen. Jag har förändrats och vill visa att jag kan göra bättre framöver.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det aldrig är värt att fuska i spel eftersom det bara leder till dåliga saker i slutändan. I efterhand inser jag att jag hade kunnat göra annorlunda, till exempel spela mer och träna på att bli bättre istället för att fuska.
Även när jag fuskade så var jag egentligen inte bra, jag träffade knappt något och det kändes bara som att jag blev bättre fast jag inte blev det på riktigt. Nu förstår jag att det var fel av mig att försöka vinna på ett sätt som inte var ärligt eller meningsfullt.
Nu, ungefär fem månader senare, har jag verkligen insett hur dumt det var. När jag ser andra spela och ha kul så känner jag att jag också vill kunna uppleva det igen, fast på rätt sätt den här gången.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en andra chans. Innerst inne visste jag att det jag gjorde var fel, men jag gjorde det ändå och det var riktigt dumt av mig då.
Sedan jag blev bannad har jag tänkt mycket på det som hände och gått igenom saker som fått mig att inse mitt misstag på riktigt. Jag förstår nu vilka konsekvenser det får och hur det påverkar andra.
Jag vill lova att jag aldrig kommer fuska igen, eftersom jag vet vad det leder till och att jag då inte skulle få någon mer chans. Jag känner att jag har förändrats som person och har en bättre förståelse nu för vad som är rätt och fel. Därför hoppas jag att jag kan få en andra chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja