Nekad S1gge_se | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge_se

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? sigge_c

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adrian Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och hård arbetande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Adrian Svensson, han är 25 år gammal. han är en ny grabb i stan och han gillar: monster och sprite, och hans favorit mat är: pizza, Adrian vill försöka kunna jobba på sjukvådren. Adrian har en lille brorsa som heter Erik Svensson som är 15 år gammal och en storebror som heter Kalle som är 23, Adrian Kalle och Erik vill va på varandras sida för evigt, men Adrians historia börjar nu. Adrian är en person som inte gillar snacka med många personer men han är ju ny till servern/stan. vi får se hur det går för han i framtiden, Adrian vill jobba som Sjukvården men han vill också jobba med bilar, Adrian har ett bil intresse men han kan inte super mycket om bilar. Adrians liv blev kaos september den 16 2015, Adrian Kalle och Erik va hemma hos sig och chilla i soffan men från ingenstans fick han ett tramatiskt telefon samtal om att han föräldrar hade dött i en bil krock, Adrian blev så deprimerad så han tänkte på att ta hans liv men Erik och Kalle va på Adrians sida hela tiden så Adrian inte kunde ta sitt liv. Adrian kunde inte fatta hur allt hände men några dagar efter krocken fick han ett samtal av sjukhuset om att allt hände för att han pappa va full och körde bilen. (Adrian Kalle och Eriks föräldrar va på en fest och blev fulla) så Adrian bestämde sig att han inte skulle sluta med vad han höll på med så han fortsatt och det blev riktigt bra för han. Adrian Erik och Kalle var på ett party med Adrians gamla klass kamrater. de hade det roligt på festen men det blev lite så på vägen hem. Alla hade druckit (Erik hade smyg druckit) och de skulle inte kunna komma hem. Adrian bestämde sig att han skulle gå hem men Kalle och Erik tog bilen hem. Vi kan bara säga att de kom inte hem. de hade blivit kidnappade av gäng kriminella och Adrian var tvungen att ge kidnapparna 1 miljon kr för att få de tillbaka. Adrian hade bara 100k. Adrian hade det svårt och han hade bara 48 timmar på sig att kunna ge de pengarna annars dog dom. Adrian var stressad men han vän isak var en miljonär så det ända saken han kunde göra är att fråga han om pengar. isak sa "om du kan betala tillbaka mig med 500k efter ett tag." Adrian sa "ja jag betalar tillbaka så fort jag kan jag lovar" Adrian betala kidnapparna och de släppta Erik och Kalle utanför ett motell misshandlade. Adrian drog till sjukhuset med dom och de klarade sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med Seriös RP samt försöka göra mitt bästa att göra roliga men också seriösa scenarios under min tid här på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara lika roligt för båda motpartner, tex om man är kriminell och rånar ett hus/butik så ska man inte endast kö för makt och pengar utan att ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja med det var när man va ny till fivem och inte kunde reglerna men nu kan jag alla regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming = rpar inte på skador, suntförnuft = Tänka logiskt samt realistiskt, NLR = du får inte komma ihåg från tidigare scenario, FRP = Bryter mot rp regler, RDM = dödar utan anledning, VDM dödar någon med bil utan anledning..

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope. allt är klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka