Nekad s1gge | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1gge

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164613863/

Ditt Hex-ID: steam:110000147c8e4e7

Vad är din discord tagg? sigge.1

Vem var det som bannade dig? anitcheat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-24 230207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fuskade på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart taggad av någon staff jag minns inte riktigt då jag inte var hemma vid tillfället

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att det jag har gjort är fel med ett tag på servern när alla man mötte fuskade vart det inte så kul och man kunde lixom inte exakt bevisa vem som fuskade så jag föll för grupptrycket av att hänga med i vågen vilket var jätte dåligt av mig jag vet det och det kommer inte hända i fortsättningen om jag få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har bara haft lall bans som jag har lärt mig av och dom kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det jag hade kunnat göra annorlunda är väl att jag inte skulle ha fuskat och bara tåla att man dog i ett gängkrig direkt av en onetap i skallen och att man inte kan vara någon stans för att folk kommer med deras fusk och dödar en direkt jag föll för grupptrycket vilket var jätte dåligt av mig och jag har tänkt och det ska inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en massa efter min ban och den ska inte ske igen eftersom jag har tänkt efter nu i några dagar och jag var ju faktiskt på servern för att rp och inte skjuta och använda mitt fusk men om jag ska vara ärlig så har jag använt mitt fusk mest är för att döda dom som har fuskat emot oss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka