Nekad s1ckan_ | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1ckan_

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Ditt discord namn: s1ckan__

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5b2da6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och 2 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Rutger, Turbo 71, och Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? För dom ansåg att det var powergaming för att jag ställde mig upp och sköt direkt efter jag hade blivit skjuten i benet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tyckte att det var sista utvägen och mer realististik att ställe sig upp och skjuta direkt, ingen riktade på mig och dom tog ner vapnena och om jag inte hade skjutit så skulle dom kidnappa mig då finns det en stor chans att jag hade blivit dödad för att jag har inga vapen eller pengar att betala ut mig. Så jag tycker att inte var rätt beslut men jag förstår hur dom tänkte. Rp:ade lite på skador genom att säga aj, använde ej ME för detr brukar ingen göra i skottlosningar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jJDK4kDMjD6DnUoCf?invite=cr-MSxXMUcsMTU3MjA0OTc0LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
+rep ser inget fel i detta scenariot, men den personen som fearrpade borde fått åtgärder istället för denna grabben.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka