Accepterad s1ckan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1ckan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? 𝐿𝓊𝓁𝓁𝑒!#5852

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Simonsson och är 23 år gammal han växte upp i en medelrik familj hans pappa var polis och hans mamma var en Läkare Och Lukas Simonssons mamma krockade en natt när hon var påväg hem från jobbet och hon överlevde tyvärr inte. Lukas för ledsen och hans pappa med hans pappa blev deprimerad och började dricka alkohol och han snodde olagliga substanser/droger från polisens beslag Lukas märkte detta och var rädd för att han trodde att hans pappa skulle slå honom pågrund av drogerna Lukas var bara 13 år. Tillslut så märkte polis chefen att Lukas Pappa var på olagliga substanser så han fick sparken. Han ansök inte om ett nytt jobb så Lukas var tvungen att sommarjobba för svartapengar tillslut vart de utslängda ur deras lägenhet och Lukas rymmde från hans pappa. Lukas vill nu bli polis och stoppa de kriminella och få folk sluta med droger/alkohol

Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre socialrp och bra polis rp då jag rpat polis i 1 år nu och är erfaren angående vad som är rätt o fel inom yrket o vanligt civilltrp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel jag gör ett bankrån och jag rymmer från platsen och min bil går sönder på vägen poliserna blockerar mig. Då har jag två vall springa från platsen med händer uppe eller göra /e surrender och låta andra parten vinna scenariot. För det blir roligare rp för poliser om vinner fler scenarion är kriminella.

Hur hittade du Unive? hittade den genom både youtube tiktok och att mina vönner tipsade servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka