Accepterad S1cario | Medlem ansökning [Volle] (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1cario

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199379506903/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvin

Vad är ditt discord namn? S1cario#0001

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hassan abdison han är 20 år gammal, han har velat att satsa på framtiden i skolan, men han gick in i ett grovt kriminellt livsstil för han blev lurad av massa pengar, så han bär mask på sig så poliserna vet inte vem han är, det kallas att vara anonym, och min karaktär hans datum är 2000-06-28, hassan är uppväxt i frölunda vid ett väldigt smutsigt ort, dagen han blev tonåring man tog han till centrum och gjorde dumma beslut. han vill vara sneaky/hemligt, 2022 så lämna han gatan för att gå tilll en stor stad som heter Unive. där han fick en väldigt pra plugg, han är nu i universitet men gillar inte direkt plugga lika mycket för han kan inte spendera tid med sina bröder lika mycket, Han gillar att spela fotboll och basket, när han lämna gatan så kunde han bo med sina bröder vid ett litet mottel. med den motellet han fick minne när han var liten där han borde i en liten lägenhet med stor släkt, dom var fattiga så att dom behövde äta frukost på marken, nu så försöker han bli en milionär och försöker köpa en brabus bil till familjen,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det är rolig rp på servern. Och alla mina vänner kör här på Unive. Det är därför jag vill bli medlem på unive för att kunna ha det rolig med alla mina bröder och rpa på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna ha en social rp på servern. Och inte kommer göra några regel brott på servern, och jag kommer ha koll på lallare i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska ha det roligt i scenarion, och att alla ska vinna och ha det rättvis, och att ingen ska känna sig utanför.

Hur hittade du Unive? Jag har kört det här tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka