Accepterad S1! | Medlem ansökning (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1!

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Masshakellll#3347

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali han kommer från fattigdom och misär han gjorde allt för att försörja sin familj han kunde inte få jobb så han börja softa på gatorna blev ett gatubarn som liten började me grova rån i butiker osv och han blev efterlyst åkte in i fängelse och satt där något år sen när han kom ut hade hans vänner hämtat honom från fängelset och han börja softa på gatan direkt me människor som har dödat rånat kidnappat allt möjligt gatan där han softade bodde även hans familj på så de var lätt nära och allt hem dem var många som softade på dagarna vissa sålde vissa råna vissa döda vissa kidnappa hans omkrets var fuckt det var svårt för honom och skaffa något pga hans register och att han inte är svensk han är från bosnien så han satsade fullt på gatan var högt uppsatt i gäng han har aldrig varit springpojke han har alltid varit en höjdare redan sens start och han var stor i polisens ögon han tjäna fullt med pengar köpa ett hus i ett rikt område till hans familj köpte allt till sin mamma och bröder och systrar och sin pappa han gav dem alltid pengar hela tiden hans familj visste vad han höll på med men ingen kunde stoppa honom pga han hållt på med det i år och dem vet han inte kan skaffa jobb han köpte resor till sin familj hus i andra länder pengar på bordet mat på bordet allt allt hans pappa och mamma behövde inte jobba mer eller slita gå upp varjhe morgon för han hade så mycjket pengar bilar allt hans familj har försökt snacka med honom många gånger men ingen kan stoppa honom ingen alls idag är han stor hos polisen Ali Brkoviic hans liv gick helt enkelt snett och började med dåliga saker i tidig tidig ålder idag är han stor i staden många fiender men även många nära sig många torpeder så det är svårt att komma för honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklad och förbättrad RP Nivå jag kan hjälpa folk som inte kan RPA lära dem lite och så och så kan jag bidra med Rp kni aldrig sätt förut

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta din motståndare vinna i scenariot någon gång och inte hela tiden vara personen som vinner i ett scenario som bara ahr VINNA VINNA i huvudet utan tänka på andra också och att tänka på dem också vill vinna lika mycket som du

Hur hittade du Unive? Sätt er på Yt på TikTok och även så är ni på topplistorna i Fivem Sverige det är sättet jag hittade Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka