Accepterad S1! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1!

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059938038/

Ditt Hex-ID: 1100001418baaf6

Vad är din discord tagg? Sully#7393

Vem var det som bannade dig? det står inget namn på bannen som ni kan se i bilden

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände pga att jag vart bannad nu i ganska så många år kommer inte riktigt ihåg vad som hade häny så jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag nu minns rätt stod jag i billfirman och skulle köpa en bil så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kommer som sagt inte riktigt ihåg va som hände men jag tror det var en felaktig ban pga att jag bara minns att ja stod i bilfirman och skulle köpa en bil

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare detta var min enda ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså som sagt kommer jag inte ihåg vad jag blev bannad för men det jag blev bannad för ångrar jag grovt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag fast jag inte kommer ihåg kan jag typ säga vad jag kan göra ifall jag blir unbannad Vi börjar med att lyssna på staffs vad dem säger och respektera alla och skapa ett bra community

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till 100%

Senast ändrad:
Asså grabbar ärligt jag kommer inte ihåg vad som hände men vill bara bli medborgare och jobba som Kriminalvård på servern för att det verkar ett roligt jobb även har jag förbättrats i Roleplay jag kan roleplaya och så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka