Nekad S0ur | Ban överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S0ur

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803361061/

Ditt Hex-ID: 110000132409d25

Vad är din discord tagg? S0ur#6902

Vem var det som bannade dig? Grodan

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför Grodan valde banna mig och jag förstår, Grodan banna mig för jag ressa 1 person i ett senario som man inte ska göra ändå om det är miss eller nåt fel så ska man rpa på det, Men jag valde att ressa som va fel av mig och du gjorde rätt som tog tag i detta och detta är verkligen något som jag aldrig kommer göra om som jag står för, Ber om ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle göra en förhandling men ett gäng som heter OG sedan så förhandlar vi och några minuter senare så kommer det 5-6 personer från ett berg som börjar skjuta mot oss, Sedan så blir det en skottlossning så blir han som jag ressa slagen som sedan gjorde så han dog, Då Ressade jag han och sedan försatta senariot, Jag gjorde fel med att ressa för i ett sånt här senario ska man rpa på miss ändå om det aldrig skulle ske i verkligenheten att man slår sin vänn men det är som sagt ett spel och du ska rpa på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta va en rätt beslut av Grodan , Jag ressade i scenario som man inte får ändå om det är miss och förstör ett scenario så ska man rpa på det, Som sagt jag gjorde felet och tag förstår mitt fel till 100% och detta är nåt du aldrig komma se utav mig igen då såna fel inte ska ske igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag har blivit bannade men kommer inte ihåg någon händelse i detalj men jag har lärt mig av sakerna och gör aldrig om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde gjort annorlunda, Som jag gör annars och som man ska göra är att rpa på det och ta personen till sjukhus, Man ska rpa på allt men i detta scenariot gjorde jag fel och jag står för mitt fel och kommer förändra detta felet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, jag har lärt mig att aldrig mer ska ressa i scenarion ändå om det är miss eller vad det är så ska man rpa på det, Detta är något jag har tagit lärdom av och detta är inget som kommer ske igen, Jag står för mina ord och det är inte bara nåt jag skriver utan detta är något jag menar, Bra av dig Grodan att gör dit staff arbete och tar dom åtgärder som behövs!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YEs box

Kommer låta bannen stanna, då SV-abuse är en sak som vi aldrig kommer att tolerera på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka